I am writing to express my disappointment with my recent visit to your salon on 05.07.2024. During my appointment, I informed my hairdresser, Angelika, that I no longer wanted the extra toner service. Despite this, I was still charged for it at the end.
This is unacceptable and does not reflect the level of professionalism I expected. Customers should feel confident that they are charged correctly for the services they actually receive.
I will not return to the salon again.
Gestylt von Angela•Damen - Strähnen ganzer Kopf
Viktorija•vor 10 Monaten
Salonantwort anzeigen
Wie immer ein schönes Erlebnis. Gudrun ist nett, freundlich und sehr professionell .
Gestylt von Gudrun•Damenhaarschnitt
Sabine•vor 10 Monaten
Ich bin wie auch schon beim letzten Mal begeistert gewesen.
Gestylt von Gudrun•Damenhaarschnitt
Nicole•vor 10 Monaten
Alles super! Bin wieder sehr zufrieden! Danke.
Gestylt von Angela•Herren - Trockenhaarschnitt
Marcus•vor 10 Monaten
Angela ist ganz ganz toll. War selten so zufrieden nach einem Besuch!! Sie hat mir einen ganz tollen Pony gezaubert und ich bin super glücklich. Danke!!