I am writing to express my disappointment with my recent visit to your salon on 05.07.2024. During my appointment, I informed my hairdresser, Angelika, that I no longer wanted the extra toner service. Despite this, I was still charged for it at the end.
This is unacceptable and does not reflect the level of professionalism I expected. Customers should feel confident that they are charged correctly for the services they actually receive.
I will not return to the salon again.
Gestylt von Angela•Damen - Strähnen ganzer Kopf
Viktorija•vor 6 Monaten
Salonantwort anzeigen
Wie immer ein schönes Erlebnis. Gudrun ist nett, freundlich und sehr professionell .
Gestylt von Gudrun•Damenhaarschnitt
Sabine•vor 6 Monaten
Ich bin wie auch schon beim letzten Mal begeistert gewesen.
Gestylt von Gudrun•Damenhaarschnitt
Nicole•vor 6 Monaten
Alles super! Bin wieder sehr zufrieden! Danke.
Gestylt von Angela•Herren - Trockenhaarschnitt
Marcus•vor 6 Monaten
Angela ist ganz ganz toll. War selten so zufrieden nach einem Besuch!! Sie hat mir einen ganz tollen Pony gezaubert und ich bin super glücklich. Danke!!